Digital lunsj #3 for skoleledere 23.04

Hvordan gjennomføre god standpunktvurdering denne våren? Hvilke muligheter ser vi, og hvordan lede arbeidet?

Torsdag inviterer vi til digital lunsj rundt temaet. Målet er å dele ideer, inspirere og støtte hverandre. Møtet er åpent for alle kommuner og fylkeskommuner, og skoleledere/eiere, rådgivere og ressurspersoner fra alle kommuner velkomne til å delta. Spre/del gjerne arrangementet! (De første 300 som registrerer seg får plass.)  

Her finner du presentasjonen

INNHOLD

DEL 1: Ideer og tanker rundt Standpunktvurderingen 2020

Felles introduksjon om prinsipper og handlingsrom i standpunktvurdering før refleksjon i grupper.

DEL 2: Plenum

Kort presentasjon av ressursen «Standpunktvurdering 2020» og deling av ideer og erfaringer i grupper. Vi oppfordrer deltakerne til å oppsummere samtalene og ideene kort i padlet.

***

Før møtet: Vi holder rommet åpent for digital mingling og teknisk hjelp fra kl. 10.30. Dersom du bruker Zoom for første gang, anbefaler vi å være ute i god tid, da har vi tid til teknisk hjelp. Se ellers tips nederst på siden.

Padlet/digital oppslagstavle: Vi oppfordrer deltakerne til å oppsummere samtalene og ideene mot slutten av møtet: https://padlet.com/kblich/lederlunsj 

***

Registrering

Registreringen tar 1-2 minutter, er gratis og uforpliktende. Du får en link til digitalt lunsjmøte på e-post etter å ha registrert deg.

Det er tre mulige måter å delta i webinaret på:

ALT 1: Last ned zoom-klient/app/program i forkant av møtet

Webinaret fungerer best med denne løsningen og vi ber deg gjøre det dersom ikke brannmurer hindrer deg i å installere. Dette gir best opplevelse, og du ser da alle deltakerne på skjermen. Når du skal inn i møtet, starter du programmet/appen/klienten, velger «Join a meeting» og skriver inn Meeting ID du får etter registrering. Du kan også følge innloggingslenken.

ALT 2: Last ned zoom-app på tlf. i god tid og «join» møtet med «Meeting ID»

Dette er et alternativ for deg som ikke har anledning via PC på grunn av dårlig dekning o.l. Du får Meeting ID på mail etter registrering.

ALT 3: Kan du ikke laste ned – bli med via nettleser:

Følg innloggingslinken du får etter registrering og klikk på «join i webbrowser» (kommer nederst i bildet når du følger linken). Du har litt færre funksjoner enn når du har lastet ned programmet. Chrome er anbefalt, last den ned dersom du ikke har den fra før HER. Kan fungere dårlig i safari og firefox. (Se gjerne Instruksjon Zoom webinar fra nettleser)