Digital lunsj #2 for skoleledere, barneskole 17.04

Gradvis åpning av skolene, hvordan løser vi det? Hvilke muligheter ser vi, og hvordan lede arbeidet? Fredag inviterer vi våre samarbeidspartnere til å dele ideer, inspirere og støtte hverandre. Skoleledere/eiere, rådgivere og ressurspersoner fra andre kommuner er også velkomne til å delta, så spre/del gjerne arrangementet. 

Før møtet: Vi holder rommet åpent for digital mingling og teknisk hjelp fra kl. 10.30. Dersom du bruker Zoom for første gang, anbefaler vi å være ute i god tid, da har vi tid til teknisk hjelp. Se ellers tips nederst på siden.

DEL 1: Ideer og tanker rundt gradvis åpning av barneskolene 

Kort felles introduksjon før vi deler ideer og tanker i grupper på tvers av skoler og kommuner.

DEL 2: Kort avslutning i plenum  

Padlet/digital oppslagstavle: Vi oppfordrer deltakerne til å oppsummere samtalene og ideene mot slutten av møtet: https://padlet.com/kblich/lederlunsj 

Det er tre mulige måter å delta i webinaret på:

ALT 1: Last ned zoom-klient/app/program i forkant av møtet

Webinaret fungerer best med denne løsningen og vi ber deg gjøre det dersom ikke brannmurer hindrer deg i å installere. Dette gir best opplevelse, og du ser da alle deltakerne på skjermen. Når du skal inn i møtet, starter du programmet/appen/klienten, velger «Join a meeting» og skriver inn Meeting ID du får etter registrering. Du kan også følge innloggingslenken.

ALT 2: Last ned zoom-app på tlf. i god tid og «join» møtet med «Meeting ID»

Dette er et alternativ for deg som ikke har anledning via PC på grunn av dårlig dekning o.l. Du får Meeting ID på mail etter registrering.

ALT 3: Kan du ikke laste ned – bli med via nettleser:

Følg innloggingslinken du får etter registrering og klikk på «join i webbrowser» (kommer nederst i bildet når du følger linken). Du har litt færre funksjoner enn når du har lastet ned programmet. Chrome er anbefalt, last den ned dersom du ikke har den fra før HER. Kan fungere dårlig i safari og firefox. (Se gjerne Instruksjon Zoom webinar fra nettleser)