Påmelding webinar 05.05 for Asker og Bærum

Tirsdag 28.04 og 05.05 inviterer vi  skoler fra Bærum og Asker til webinar rundt temaet standpunktvurdering 2020
TID: 28.04 og 05.05, kl. 14.30-15.45
STED: ZOOM – se intruksjon under for registrering og innlogging

Webinaret vil gå to ganger og tar utgangspunkt i innholdet i ressursen Standpunktvurdering 2020. (Denne er tilgjengelig (via egenpåmelding) i vår portal: https://moodle.sell.no/)

INNHOLD
  • Regelverk og prinsipper for standpunktvurdering
  • Hvordan fange elevenes kompetanse våren 2020
  • Eksempelbank som verktøy for deling
  • Ledelse av arbeidet – noen tips

Det blir mulighet til å delta i en gruppesesjon etter plenumsgjennomgang for å reflektere sammen. Link til dette blir gitt mot slutten av møtet. 

***

Før møtet: Vi slipper inn fra kl. 14.20. Dersom du bruker Zoom for første gang, anbefaler vi å være ute i god tid. Se ellers tips nederst på siden.

Registering

Det er tre mulige måter å delta i webinaret på:

ALT 1: Last ned zoom-klient/app/program i forkant av møtet

Webinaret fungerer best med denne løsningen og vi ber deg gjøre det dersom ikke brannmurer hindrer deg i å installere. Dette gir best opplevelse i grupperommene, du ser da alle deltakerne på skjermen. Når du skal inn i møtet, starter du programmet/appen/klienten, velger «Join a meeting» og skriver inn Meeting ID du får etter registrering. Du kan også følge innloggingslenken.

ALT 2: Last ned zoom-app på tlf. i god tid og «join» møtet med «Meeting ID»

Dette er et alternativ for deg som ikke har anledning via PC på grunn av dårlig dekning o.l. Du får Meeting ID på mail etter registrering.

ALT 3: Kan du ikke laste ned – bli med via nettleser

Følg innloggingslinken du får etter registrering og klikk på «join i webbrowser» (kommer nederst i bildet når du følger linken). Du har litt færre funksjoner enn når du har lastet ned programmet. Chrome er anbefalt, last den ned dersom du ikke har den fra før HER. Kan fungere dårlig i safari og firefox. (Se gjerne Instruksjon Zoom webinar fra nettleser.)